Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Αγαπημενα προιόντα Σεπτεμβριου!

Γεια σας και παλι κοριτσια μου! Σημερα σας εχω ποστ με τα προιοντα που αγαπησα πιο πολυ τον μηνα που μας περασε.


Aυτα ειναι λοιπον, παμε να τα δουμε αναλυτικοτερα!


Αγαπημενο κραγιον για τον Σεπτεμβριο ηταν το kinda sexy απο mac, ενα nude κραγιον με ροδακινι υποτονους, το οποιο συνδιαζα με ενα περιγραμμα απο erre due της σειρα silky pencil ,αποχρωση 41

Προιοντα που αγαπησα περισσοτερο ηταν ενα πινελο απο real techniques και ενα φυσικο λαδακι καρυδας. Τα προμηθευτηκα και τα δυο στην πρωτη μου παραγγελια απο i-herb. Περιμενω ηδη την δευτερη παραγγελια μου απο το site και περιμενω να την παραλαβω για να σας κανω ενα μεγαλο haul ποστ και απο τις 2 παραγγελιες

Για τον καθαρισμο του προσωπου μου χρησιμοποιησα εναν αφρο και ενα ηπιο scrub απο την σειρα pure active της garnier. Δεν προσφερουν κατι ιδιαιτερο, ειναι ομως οικονομικα και για εναν απλο καθαρισμο προσωπου ειναι μια χαρα , δεν προκαλουν κανεναν ερεθισμο και δεν αφηνουν ξηρο το δερμα

Επομενα αγαπημενα προιοντα μακιγιαζ ειναι η get big lashes απο την essence και ενα ρουζακι mememe που ηταν μεσα στο κουτακι cherrybox. Η μασκαρα εχει τεραστιο τριχινο βουρτσακι ισως και το μονο αρνητικο της , λογω του οτι λερωνει. Το αποτελεσμα χτιζετε , οσο περισσοτερες στρωσεις τοσο πιο δραματικο αποτελεσμα δινει. Δινει ογκο και μηκος , η τιμη της ειναι ασσηληπτη μπροστα σε αυτα που προσφερει. Το ρουζ ειναι σε μια πολυ ωραια γλυκια ροζ αποχρωση, ιδανικο για ολες τις ωρες της ημερας!


Aγαπημενο μανικιουρ ηταν αυτο , το οποιο εγινε με τα nail patch art απο sephora, η τοποθετηση τους ηταν αρκετα ευκολη! Το μονο κακο ειναι οτι ειναι αρκετα "ευθραστα" και μπορουν να αλλοιωθουν πολυ ευκολα λογω του οτι ειναι ενα ειδος αυτοκολλητων .

Αυτα ηταν τα αγαπημενα μου για τον μηνα που περασε! Ποια ηταν τα δικα σας?\
Φιλια πολλα!

6 σχόλια:

  1. τελεια πραγματακια..η σειρα αυτη της garnier ειναι πολυ αγαπημενη..εγω βεβαια χρησιμοποιω το τζελ οχι τον αφρο..το ρουζακι αυτο δε θα μου γλιτωσει,.,θα το παρω καποια στιγμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστω πολυ! Κοντευει να τελειωσει ο αφρος και το επομενο που θα παρω θα ειναι το τζελ :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα προιόντα και τα νυχάκια σου τέλεια! :)
    Εγινα μέλος στο Blog σου αν φυσικά θέλεις γίε κι εσύ :http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    Φιλάκια
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα νύχια είναι υπέροχα και το κραγιόν επίσης! Έγινα μέλος στο blog σου και θα χαιρόμουν αν επισκεπτόσουν και το δικό μου blog irenesworld.squarespace.com. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή